joi, 27 septembrie 2012

Ecstasy .

    Când a fost ultima dată când ai făcut ceva care să îţi placă cu adevărat ? Ceva care să te facă să te simţi cu adevărat bine .
   Efectiv toată ziua am stat şi mi-am chiorât ochii la laptop , ocupându-mi timpul cu nimicuri .. Până am văzut într-un colţ al patului o carte pe care cu câteva zile în urmă mi-am propus să o citesc . Nu ştiu de tine , dar pe mine cititul m-a făcut întotdeauna să mă simt bine , cititul mă relaxează . Aşa că am deschis cartea şi am început să citesc . E chiar o carte interesantă . De ceva vreme nu mai îmi place nimic , încep o carte , si când ar fi mai interesant , încep alta , mă satur . Încerc să mă descotorosesc de starea asta de lene şi plictiseală , să încep să mă bucur din nou de ceea ce îmi place cu adevărat să fac .
   Şi desigur .. Ce merge mai bine cu o carte bună decât un ceai dulce de lămâie ?
   În caz că te întrebi despre ce carte tot îţi scriu aici , e vorba de Ryu Murakami - Ecstasy :)

 Aşa că fă bine şi dă muzica tare şi , în caz că eşti ca mine , serveşte-te cu un ceai şi relaxează-te . Citeşte o carte ..

 O seară faină ! :D

Enrique Iglesias - Hero
Simple Plan - Save you
Bruno Mars - Marry You
Lovex - Guardian Angel
Brendan James - Green
Green Day - 21 Guns
Green Day - Wake me up when September ends
Maroon 5 - One more night
Westlife - I wanna grow old with you

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu