marți, 15 mai 2012

book review ^^

Book review

                                 Iubire între două lumi

                       -Sofia Goublias

       "Iubire între două lumi" este o carte care m-a impresionat profund .. o carte care m-a provocat sa călătoresc înapoi în timp , o carte care m-a făcut să mă simt de parcă aş fi acolo. Când am luat cartea mă aşteptam la o carte plictisitoare dar nu a fost nici pe departe aşa .O carte nu prea cunoscută , totuşi de premiul Nobel pentru literatură . O carte în care oricine a iubit profund vreodată se poate regăsi .Am mai citit cărţi frumoase , dar aceasta e de departe preferata mea .
      In carte este vorba despre o tânără americană din zilele noastre ce se trezeşte ca viitoarea soţie a unui bărbat influent din Franţa secolului XX . Ea gaseşte jurnalul fetei a cărei corp îl 'posedă' şi vede că bărbatul cu care urmează să se mărite este un monstru .. totuşi se îndrăgosteşte de el ! Problema e că în următoarele zile ea trebuia să facă un lucru regretabil .... trebuia sa îl omoare ! Se petrec un şir de acţiuni pline de suspans , cei doi mor , iar ea se întoarce în corpul ei , în zilele noastre . Ea pleacă în Franţa să îl caute , să îi caute mormântul măcar , iar un lucru inimaginabil se petrece ... Cei doi se regăsesc !

             Vă invit să citiţi cartea , promit că nu veţi regreta !
           

                                                                thanks for reading , xoxo

2 comentarii: